Stats

10 způsobů získání svalů

10 způsobů, jak rychleji svaly budovat
Podívejte se na velké výsledky tím, že děláte malé vylepšení vašeho tréninku, stravy a životního stylu.

9 Killer způsoby, jak získat svaly přirozeně!
Unavený být znám jako "chudák"? Pak vyzkoušejte tyto 9 tipů pro získávání svalů, abyste mohli bojovat proti rychlému metabolismu a dosáhnout hmotnosti, kterou chcete!
Dnes se chci s vámi podělit o nějaké kvalitní rady o tom, jak přibírat. Nyní vás upozorňuji, že je to pro opravdu chudého chlapíka, který chce skutečně získat váhu, protože má sotva nějaké maso na kostech. Vím, co to je, když máte pocit, jako byste jíst po celou dobu a neměli byste na to ukazovat. Byl jsem tam. Chápu také pocity, které máte pocit, když lidé začínají odporovat vám, protože můžete jíst co chcete a nikdy získat libru. Neuvědomují si to chudým klukům, je to prokletí víc, než je občas požehnání.

Nicméně i já opovrhuji lidi, kteří říkají, že "zkusili všechno, ale nic nefunguje". To je největší lež, že musíte přestat říkat sebe. Možná jste zkusili pár věcí, ale věřte mi, prostě jste ještě nevyzkoušeli správné věci. Zde je 9 tipů, které vám pomohou začít vážit v žádném okamžiku vůbec. Jedná se o tipy, které jsem osobně použil a zaručuji vám, že budou pracovat pro vás.

Zde jsou moje nejlepší 9 tipů pro získání váhy:

Tip 1. Vlak za hodinu

Měli byste dodržovat program, který děláte, ne více než 1 hodinu trvání. Ujistěte se, že se zaměřujete na udržení intenzity, spíše než na trénink. Navíc neexistuje žádný výzkum, který by říkal, že tréninkové tréninky v oblasti maratonu jsou lepší pro růst svalů. Zaměřte se na udržování odpočinku pod minutou a omezte malé rozhovory s ostatními členy tělocvičny.
Tip 2. Udělejte zvyk

Poslouchej, vím, že na začátku tohoto příspěvku jsem byl sympatizující s tvým problémem, ale také jsem tady, abych řekl, Suck It Up. Mohu vám říct, že k tomu, abyste získali váhu, je třeba se zaměřit na to, aby se vaše jídla stala zvykem spíše než nápadem. Vaše tělo je předprogramováno s vaší genetickou dispozicí. A ve vašem případě máte velmi rychlý metabolismus, který digestuje a spaluje kalorie rychle. Zaměřte se na to, že máte 5-6 kalorií-husté pokrmy denně rozložené 2-3 hodiny od sebe, takže vaše tělo je neustále poskytováno s něčím, co metabolizovat a budovat svaly.

Výpočet vašeho kalorického příjmu a rozpadu makronutrientu!

Tip 3. Zastavte spoléhání na doplňky

Byl jsem na vás a nemohu počítat, kolikrát jsem padl kořisti do odvětví doplňků. Musíte pochopit, že doplněk je přesně tak, jak název naznačuje ... DODATEK. V tělocvičně nebudete dělat ani přerušovat své zisky. Jediné doplňky, které doporučuji, jsou proteinový prášek a možná některé Gatorade po tréninku.

Tip 4. Snadné

Jako přirozeně chudé kluci, musíte se přestat pohybovat tolik. Je to jen část toho, kdo jste, ale během dne byste se mohli hodně hodit. Naučte se relaxovat trochu víc a snažte se omezit činnost mimo tělocvičnu co nejvíce, pokud je venku v tělocvičně, aby se vaše energie dostala k dobrému využití.

Tip 5. Pochopte kalorický přebytek

Jedná se o další věc, která mě velmi unavuje. "Bez ohledu na to, co dělám, nebo co jedím, nemohu získat váhu." Slyšela jsem to tolikrát a já jsem tady, abych vám řekl, že jste mrtví. To je v pořádku, protože jsem vlastně řekl to samé, dokud jsem si neuvědomil pravdu. Většina lidí si myslí, že jíst hodně a vy to může být. Ale bez ohledu na to, co jíte, pokud nezískáte, nejste dostatečně jíst. Většinou byste měli znovu přehodnotit stravu a soustředit se na potraviny s více kalorií. Ale musíte jíst více, pokud nezískáte.

Také, když měníte složení těla, budete muset trochu "vynucovat" věci. Vaše tělo se nechce měnit a to se nestará o vážení. Musíte to "snášet" a někdy to může být trochu nepříjemné.

Tip 6. Zaměřte se na postup

Jak již bylo uvedeno výše, vaše tréninky by měly být opravdu pod hodinou, i když to tak. Hlavním principem je však zajistit, abyste postupovali při tréninku. Je to tak jednoduše, ale tolik lidí to poskakuje. Oni dávají větší objem a více, dokud jejich tréninky jsou asi 2 hodiny.

Nyní některé věci pracovat na chvíli a můžete vidět některé výsledky. Ale pokud chcete zvýšit váhu, je lepší se zaměřit na postup v počtu opakování nebo zvýšení hmotnosti v hlavním programu. Stejně jako přejídání, bude to také těžké a bude vyžadovat, abyste se dostal do hranic.

Tip 7. Změňte rozsah Rep každé 3-4 týdny

Pokud nedosáhnete skvělého zisku a postupujete jako nikdo jiný, navrhuji, aby se měnil počet opakování každé čtyři až šest týdnů, aby se zabránilo plošinám. Změnou rozsahu rep má vaše tělo přizpůsobí novému stresu, který vám umožní získat váhu ve formě svalů.