Stats

10 manieren om spier te krijgen

10 manieren om sneller te bouwen
Bekijk grote resultaten door kleine aanpassingen aan te passen aan uw training, dieet en levensstijl.

9 Killer Manieren om natuurlijk spier te krijgen!
Moeite om bekend te zijn als de 'knappe vent'? Probeer dan deze 9 spierwinnende tips om uw snelle stofwisseling te bestrijden en de gewenste massa te behalen!
Vandaag wil ik met u een aantal kwaliteitsadviezen delen over hoe u gewicht kan krijgen. Nu waarschuw ik je dat dit voor de echt dunne man zoekt om echt gewicht te krijgen omdat ze nauwelijks vlees op hun botten hebben. Ik weet hoe het is wanneer je het gevoel hebt dat je de hele tijd eet en er niets voor hebt om te laten zien. Ik ben daar geweest. Ik begrijp ook de gevoelens die je voelt als mensen je begrijpen omdat je kan eten wat je maar wilt en nooit een pond krijgen. Zij realiseren zich niet dat te knappe jongens, dit is een vloek meer dan het soms is een zegen.

Ik verag ook mensen die zeggen dat ze 'alles hebben geprobeerd, maar niets werkt'. Dit is de grootste leugen die je moet stoppen met jezelf te vertellen. Je hebt misschien een paar dingen geprobeerd, maar vertrouw me, je hebt nog niet de juiste dingen geprobeerd. Hier zijn 9 tips die u zullen helpen om gewicht in gewicht te beginnen in geen tijd. Dit zijn tips die ik persoonlijk heb gebruikt en ik garandeer dat ze voor u zullen werken.

Hier zijn mijn top 9 tips om gewicht te krijgen:

Tip 1. Trein onder een uur

U dient te houden van welk programma u maximaal 1 uur doet. Zorg ervoor dat u zich richt op het behoud van de intensiteit in plaats van de training te laten trekken. Plus, er is geen onderzoek dat zegt dat marathon trainingsessies beter zijn voor spiergroei. Focus op het houden van je rusttijden in een minuut en beperk het kleine gesprek met andere gymlidleden.
Tip 2. Maak een hapje eten

Luister, ik weet dat ik in het begin van dit bericht sympathiek was voor je probleem, maar ik moet ook zeggen: Suck It Up. Ik kan u vertellen dat om gewicht te krijgen, je moet richten op het maken van je maaltijden een gewoonte in plaats van een nagedachtenis. Uw lichaam is voorgeprogrammeerd met uw genetische ingesteldheid. En in je geval heb je een zeer snelle stofwisseling die snel kalorieën vertert en verbrandt. Focus op het hebben van 5-6 calorie-dichte maaltijden per dag op een afstand van 2-3 uur, zodat uw lichaam voortdurend wordt voorzien van iets om te metaboliseren en spieren te bouwen.

Berekening van uw calorie-inname en macronutriëntafbraak!

Tip 3. Stop vertrouwen op supplementen

Ik ben in jouw schoenen geweest, en ik kan niet tellen hoeveel keer ik prooi ben geweest voor de aanvullende industrie. U moet begrijpen, een supplement is precies zoals de naam impliceert ... EEN AANVULLING. Het gaat niet om uw winsten in de sportschool te maken of te breken. De enige supplementen die ik aanraden zijn eiwitpoeder en misschien wat Gatorade na training.

Tip 4. Doe het makkelijk

Als natuurlijk knappe jongens moet je stoppen met zoveel. Het is gewoon een onderdeel van wie je bent, maar je kan heel erg fidget of verplaatsen in de dag. Leer om wat meer te ontspannen en probeer de activiteit buiten de sportschool zoveel mogelijk te beperken, zodat je energie goed gebruikt wordt.

Tip 5. Verstaan ​​Calorie Surplus

Dit is een ander ding dat ik erg moe ben om te horen. 'Het maakt niet uit wat ik doe of wat ik eet, ik kan niet meer gewicht'. Ik heb deze talloze tijden gehoord en ik ben hier om te vertellen dat je dood verkeerd bent. Dat klopt, omdat ik het zelfde zei tot ik de waarheid realiseerde. De meeste mensen denken dat ze veel eten en dat mag je gewoon zijn. Maar ongeacht wat je eet, als je niet wint, eet je niet genoeg. Meestal moet u uw dieet opnieuw evalueren en zich richten op meer calorie dichte voedingsmiddelen. Maar je moet meer eten als je niet wint.

Ook bij het veranderen van je lichaamsamenstelling moet je dingen iets 'dwingen'. Je lichaam wil niet veranderen en het geeft niet meer gewicht. Je moet het 'coax' en ja soms kan het een beetje ongemakkelijk zijn.

Tip 6. Focus op voortgang

Zoals hierboven vermeld, moet je trainingen echt onder een uur zijn, als dat zelfs zo is. Maar het belangrijkste beginsel is om ervoor te zorgen dat je op een training gaat. Het is zo simpel, maar zo veel mensen schroeven het op. Zij zetten meer volume en meer in tot hun trainingen ongeveer 2 uur zijn.

Nu enkele dingen voor een tijdje werken en je kan wat resultaten zien. Maar als je wilt wegen, ben je beter afgestemd op vooruitgang in het aantal reps of een toename van het gewicht opgeheven in je hoofdprogramma. Net als overeating, dit ook zal zwaar zijn en vereist dat je jezelf naar de grenzen duwt.

Tip 7. Verander het bereik van de rep elke 3-4 weken

Tenzij u goede winsten maakt en vooruitgang doet als niemand anders, stel ik voor om de rep-reeks om de 4-6 weken te veranderen om plateaus te vermijden. Als u het rep-assortiment wijzigt, wordt uw lichaam aangepast aan de nieuwe stress, waardoor u in de vorm van spier gewicht kunt krijgen.