Stats

10 veidi, kā iegūt muskuļu

10 veidi, kā veidot muskuļu ātrāk
Skatīt lielās rezultātus, veicot nelielus pielāgojumus, lai jūsu apmācību, diētu un dzīvesveidu.

9 Killer Veidi, lai iegūtu muskuļu Protams!
Noguris pazīstams kā "izdilis puisis"? Tad mēģiniet šo 9 muskuļu iegūt padomus, lai cīnītos jūsu ātru vielmaiņu un sasniegt masu vēlaties!
Šodien es vēlos dalīties ar jums dažus kvalitatīvus padomus par to, kā iegūt svaru. Tagad es jābrīdina, ka tas ir par tiešām izdilis puisis, kas vēlas patiešām svarā, jo viņi tikko ir kāda gaļu uz saviem kauliem. Es zinu, kas tas ir, piemēram, tad, kad jūs jūtaties kā jūs ēdat visu laiku, un ir nekas, lai parādītu to. ES esmu tur bijis. Es arī saprotu izjūtas, kas jums liekas, kad cilvēki sāk apvainoties jums, jo jūs varat ēst, ko vēlaties, un nav nekad iegūt mārciņu. Viņi neapzinās, ka, lai izdilis puiši, tas ir lāsts vairāk, nekā tas ir svētība reizēm.

Tomēr es arī nicinu cilvēkus, sakot, ka viņi ir "mēģinājuši visu, bet nekas darbi." Tas ir lielākais meli, kas jums ir nepieciešams, lai apturētu spēcīgi sevi. Jums var būt mēģinājis pāris lietas, bet ticiet man, jūs vienkārši neesat mēģinājuši pareizās lietas vēl. Šeit ir 9 padomi, kas palīdzēs jums sākt svarā, jo nav laika vispār. Tie ir padomi Man personīgi izmantoti, un es garantija viņi strādās jums.

Šeit ir mans top 9 padomi, lai svarā:

Padoms 1. Vilciens nepilnas stundas

Jums vajadzētu saglabāt kurš programmu jūs darāt, lai ne vairāk kā 1 stundu ilgumu. Pārliecinieties, ka jums ir koncentrēties uz saglabājot intensitāti augsts, nevis veicot treniņu velciet uz. Plus, nav pētījumu, kas saka, ka maratons apmācību, ir labāk muskuļu augšanu. Koncentrējieties uz saglabājot jūsu atpūtas periodus saskaņā ar minūti un ierobežot mazo runāt ar citiem sporta dalībniekiem.
Tip 2. lai ēšanas ieradums

Klausieties, es zinu, sākumā šo amatu man bija simpātisks jūsu problēmu, bet es esmu arī šeit teikt, Suck It Up. Es varu pateikt, ka, lai iegūtu svaru, jums ir nepieciešams koncentrēties uz padarot jūsu ēdienreizes ieradums nevis pārdomas. Jūsu ķermenis ir ieprogrammēta ar savu ģenētisko dispozīciju. Un jūsu gadījumā, jums ir ļoti ātrs vielmaiņu ka hidrolizātus un sadedzina kalorijas ātri. Koncentrējieties uz kuru 5-6 kaloriju blīvs ēdienreizes dienā izvietotas 2-3 stundas intervālu, lai jūsu ķermenis pastāvīgi tiek nodrošināts ar kaut vielmaiņu un veidot muskuļu.

Aprēķinot savu kaloriju uzņemšanu un MAKROUZTURVIELAS Sadalījums!

Tip 3. Apturēt Atsaucoties uz papildinājumi

Man ir bijis jūsu kurpes, un es nevaru rēķināties, cik reizes man ir samazinājies upuri bagātinātāju nozarei. Jums ir jāsaprot, papildināt ir tieši tā, kā norāda nosaukums, ... papildinājums. Tas nav gatavojas veikt vai pauze jūsu pieaugumu sporta zālē. Vienīgie bagātinātāji Iesaku ir olbaltumvielu pulveris un, iespējams, daži Gatorade pēc treniņiem.

Padoms 4. Ņem to viegli

Kā dabiski izdilis puiši, jums ir, lai apturētu pārvietojas apkārt tik daudz. Tā ir tikai daļa no tā, kas jūs esat, bet jūs varētu grozīties vai pārvietoties daudz dienā. Uzziniet, kā atpūsties mazliet vairāk un mēģināt ierobežot darbību ārpus sporta, cik vien iespējams, kad ārpus sporta, lai jūsu enerģija nodot tālāk uz labu izmantošanu.

Padoms 5. Saprast kaloriju pārpalikums

Šī ir vēl viena lieta, ko es esmu ļoti noguris dzirdes. "Nav svarīgi, ko es daru, vai to, ko es ēst, es nevaru svarā." Esmu dzirdējis šo neskaitāmas reizes, un es esmu šeit, lai pateikt, ka jūs esat miris nepareizi. Tas ir labi, jo es tiešām teicu to pašu, kamēr es sapratu patiesību. Lielākā daļa cilvēku domā, ka viņi ēd daudz, un jūs vienkārši varētu būt. Bet neatkarīgi no tā, ko jūs ēdat, ja Jums nav iegūt, jums nav ēšanas pietiekami. Lielākā daļa reizes, jums vajadzētu pārvērtēt savu uzturu, kā arī, un koncentrēties uz vairāk kaloriju blīvs pārtikas produktiem. Bet jums ir nepieciešams ēst vairāk, ja Jums nav iegūt.

Tāpat, mainot ķermeņa sastāvu, jums būs nepieciešams "spēks" lietām mazliet. Jūsu organisms nevēlas mainīt, un tas vienalga, lai iegūtu svaru. Jums ir nepieciešams, lai "pierunāt", tas kopā, un jā, reizēm tas var būt nedaudz neērti.

Padoms 6. Focus On Progression

Kā minēts iepriekš, jūsu treniņiem patiešām vajadzētu būt saskaņā ar stundu, ja pat to. Bet galvenais veikt mājās princips ir, lai pārliecinātos, jums ir progresē treniņa. Tas ir tik vienkārši vēl tik daudzi cilvēki skrūvējamu to uz augšu. Viņi ievietot vairāk apjoma un vairāk, kamēr viņu treniņiem ir apmēram 2 stundas.

Tagad dažas lietas strādāt brīdi, un jūs varat redzēt dažus rezultātus. Bet, ja jūs vēlaties iegūt svaru, jūs labāk koncentrēties uz progresē nu skaitu reps vai svara pieaugumu paceltu jūsu galvenajā programmā. Tāpat kā pārēšanās, tas arī būs grūts un prasa, lai jūs push sevi ierobežojumiem.

Padoms 7. Mainīt Rep Range ik pēc 3-4 nedēļām

Ja vien jums ir padarīt lielu peļņu un attīstās, piemēram, neviens biznesa, es ieteiktu mainīt rep diapazons ik pēc 4-6 nedēļām, lai izvairītos no plato. rep diapazona izmaiņas padarīs Jūsu organisms pielāgojas jaunajam stresscausing jums svarā veidā muskulī.