Stats

10 būdų, kaip įgyti raumenų

10 būdų, kaip auginti raumenis greičiau
Žiūrėti didelius rezultatus nedideli pakeitimai į savo mokymo, mitybos ir gyvenimo būdo.

9 Killer būdai įgyti raumenų Natūralu!
Pabodo žinomas kaip "liesas vaikinas"? Tada pabandykite šias 9 raumenų įgyti patarimų, kaip kovoti su savo greitai metabolizmą ir pasiekti masę norite!
Šiandien aš noriu pasidalinti su jumis šiek tiek kokybės patarimų, kaip priaugti svorio. Dabar aš atsargiai, kad tai už tikrai liesas vaikinas ieško tikrai priaugti svorio, nes jie vos turite kokių nors mėsą ant jų kaulų. Aš žinau, kaip tai yra, kai jūs manote, kaip jūs valgote visą laiką ir nieko parodyti jį. Aš ten buvau. Aš taip pat suprantu jausmus, kad jūs jaučiatės, kai žmonės pradeda piktintis jus, nes jūs galite valgyti, ką norite, o ne kada nors įgyti svaras. Jie nesuvokia, kad liesas vaikinai, tai yra prakeikimas daugiau nei tai kartais palaima.

Tačiau aš taip pat niekina žmones sakant, kad jie "bandė viską, bet nieko veikia". Tai didžiausias melas, kad jums reikia nustoti pasakoti sau. Galbūt bandėte keletą dalykų, bet pasitikėk manimi, jūs tiesiog ne bandė teisingus dalykus dar. Čia yra 9 patarimai, kurie padės jums pradėti įgyti svorį ne visą laiką. Tai yra patarimų aš asmeniškai naudoti ir aš garantuoju, jie bus dirbti jums.

Čia yra mano top 9 patarimai priaugti svorio:

Patarimas 1. Treniruokis pagal valandą

Jums turėtų būti išlaikyti žiūrint programa darai ne daugiau kaip 1 valandą trukmę. Būkite tikri, kad esate sutelkiant dėmesį į išlaikyti intensyvumą aukštos užuot treniruotės tempkite ant. Be to, nėra jokių tyrimų, kurie sako maratonas mokymai yra geriau už raumenų augimą. Dėmesys išlaikyti savo poilsio laiką pagal minutę ir apriboti mažą kalbėti su kitais gimnastikos nariams.
Patarimas 2. Patikrinkite, Restoranai įprotis

Klausyk, aš žinau, į šį postą buvau prijaučiantis jūsų problemą pradžioje, bet aš taip pat esu čia pasakyti, Suck It Up. Galiu pasakyti, kad priaugti svorio, jums reikia sutelkti dėmesį į priėmimo savo maistą įprotis, o ne pavėluotai. Jūsų kūnas yra iš anksto užprogramuotas su savo genetinio disponavimo. Ir jūsų atveju, jūs turite labai greitas metabolizmas, kad virškina ir degina kalorijas greitai. Dėmesys turintys 5-6 kalorijų tankus kartus per dieną išdėstyti 2-3 valandų pertrauka, kad jūsų kūnas yra nuolat teikiama su kažkuo Pritaikysime ir auginti raumenis.

Skaičiuojant Jūsų kalorijų įsisavinimui ir makroelementų Breakdown!

Patarimas 3. Sustabdyti Remdamasi papildai

Aš jau savo batus, ir aš negaliu suskaičiuoti, kiek kartų aš sumažėjo auka papildų pramonėje. Jūs turite suprasti, priedas yra tiksliai taip, kaip rodo pats pavadinimas, ... priedas. Jis nesiruošia atlikti arba nutraukti savo pelną salėje. Tik papildai Aš rekomenduoju baltymų milteliai ir galbūt kai Gatorade po treniruotes.

Patarimas 4. take it easy

Kaip natūraliai liesas vaikinai, jūs turite sustoti aplink tiek daug. Tai tiesiog, kas jūs esate dalis, bet galbūt strakalas arba judėti daug per dieną. Išmokite atsipalaiduoti šiek tiek daugiau ir bandyti apriboti veiklą už sporto salę, kiek įmanoma, kai už sporto salę, kad jūsų energija pasidengti gerai panaudoti.

Patarimas 5. Suprasti kalorijų perteklius

Tai dar vienas dalykas, aš esu labai pavargęs klausyti. "Nesvarbu, ką aš galiu padaryti, arba, ką valgau, aš negaliu priaugti svorio". Girdėjau šiuos daugybę kartų ir aš esu čia, kad jums pasakys, kad jūs esate miręs neteisinga. Tai gerai, nes aš iš tikrųjų pasakė tą patį, kol supratau tiesą. Dauguma žmonių galvoja, kad jie valgo daug, ir jūs tiesiog gali būti. Bet nesvarbu, ką valgote, jei nesate įgyti, jūs ne valgyti pakankamai. Daugiausia kartų, turėtumėte iš naujo įvertinti savo mitybą, taip pat ir sutelkti dėmesį į daugiau kalorijų turinčių maisto produktų. Bet jums reikia valgyti daugiau, jei nesate įgyti.

Be to, kai pakeisti savo kūno sudėjimą, jums reikės "pajėgos" dalykus šiek tiek. Jūsų kūnas nenori keisti ir tai nerūpi priaugti svorio. Jums reikia "įkalbinėti", tai kartu ir taip kartais ji gali būti šiek tiek nejaukiai.

Patarimas 6. Dėmesys progresavimo

Kaip minėta pirmiau, jūsų treniruotes tikrai turėtų būti pagal valandą jei net ir tai. Tačiau pagrindinis namo principas yra įsitikinkite, kad jums sekasi ne treniruotės. Tai taip paprasčiausiai dar tiek daug žmonių varžtas it up. Jie įdėti daugiau apimties ir labiau, kol jų treniruotes yra maždaug 2 valandas.

Dabar keletas dalykų, dirbti tam tikrą laiką, ir jūs galite pamatyti kai kuriuos rezultatus. Bet jei norite priaugti svorio, jūs geriau išjungti dėmesio vyksta į arba iš pakartojimų skaičiaus ar svorio padidėjimas panaikintos per savo pagrindinę programą. Tiesiog kaip persivalgymo, tai taip pat bus sunku ir reikės stumti save į ribas.

Patarimas 7. Pakeisti Respublika klasės kas 3-4 savaites

Nebent jūs darysite puikias pelną ir vyksta kaip niekas verslo, siūlyčiau keisti rep asortimentą kas 4-6 savaites, kad būtų išvengta nusipelniusiems. Pakeitus rep asortimentą leis jūsų kūnas prisitaiko prie naujos stresscausing jums priaugti svorio į raumenis forma.