Stats

10 načinov, da pridobijo mišice

10 načinov za izgradnjo mišic hitreje
Oglejte si velike rezultate z majhnimi poteg na svoj tekaški, prehrane in življenjskega sloga.

9 Killer načinov za pridobivanje mišic Seveda!
Utrujeni, da so znani kot "skinny fant"? Nato poskusite te 9 mišice pridobiti nasvete za boj proti vaš hiter metabolizem in dosegli maso, ki jo želite!
Danes želim deliti z vami nekaj kakovostne nasvete o tem, kako pridobiti težo. Zdaj sem vas opozorila, da je to za res suh fant, ki si želijo res pridobiti težo, ker so komaj imeli mesa na kosteh. Vem, kako je, ko se počutite, kot ste jedli ves čas in imajo kaj pokazati za to. Bil sem tam. Razumem tudi čustva, ki se počutite, ko ljudje začnejo ti zamerijo, ker lahko jeste karkoli hočeš, in nikoli ne pridobijo funt. Se ne zavedaš, da je to prekletstvo več, kot je blagoslov v času do skinny fantov.

Vendar sem tudi preziram ljudi, ki pravijo, da so "poskušali vse, vendar nič ne dela." To je največja laž, ki jo je treba ustaviti povedali sami. Morda ste poskusili nekaj stvari, ampak verjemite mi, si še niso poskusili še prave stvari. Tukaj je 9 nasvetov, ki vam bo pomagal, da začnete pridobiti težo v nobenem trenutku ne na vseh. To so nasveti Osebno sem se uporabljajo in da se zagotovi, da bo delo za vas.

Tu so moje top 9 Nasveti za pridobivanje teže:

Nasvet 1. Vlak manj kot eni uri

Moral bi biti vodenje kar program, ki ga delaš, da ne več kot 1 uro, ki traja. Bodite prepričani, da se osredotočajo na ohranjanje intenzivnosti visoke namesto da je vaja povlecite na. Poleg tega obstaja nobena raziskava, ki pravi, usposabljanja maraton je bolje za rast mišic. Osredotočite se na ohranjanje svoje počitke pod minuto in omejiti kramljanje z drugimi člani telovadnici.
Nasvet 2. Znamka Prehranjevanje navada

Vem, v začetku tega post sem bil naklonjen temu, vaš problem, vendar sem tudi tu povedati, Suck It Up. Lahko vam povem, da pridobijo težo, boste morali osredotočiti na izdelavo svoje obroke navado in ne padlo na pamet. Vaše telo je vnaprej programirana z genetske dispozicije. In v primeru, da imate zelo hitro presnovo, ki digestov in opekline kalorij hitro. Osredotočite se na ob 5-6 kalorično bogatih obrokov na dan v razmiku 2-3 ure narazen, tako da je vaše telo nenehno pod pogojem, z nečim, da prebavi in ​​izgradnjo mišic.

Računanje vaš vnos kalorij in makrohranil Breakdown!

Nasvet 3. Stop Sklicujoč o dodatkih

Sem bil v čevlje, in ne morem prešteti, kolikokrat sem padel plen za dodatek industriji. Morate razumeti, dodatek je točno tako, kot pove že samo ime ... dodatek. To se ne dogaja, da naredijo ali pa uničijo svoje dobičke v telovadnici. Edini dopolnila priporočam so beljakovine v prahu in morda nekaj Gatorade po treningu.

Nasvet 4. Take It Easy

Kot naravno suh fantje, moraš ustaviti gibljejo toliko. To je samo del, kdo ste, lahko pa bi fidget ali premikanje veliko v dan. Več o tem, da se sprostite malo več in poskušali omejiti dejavnosti zunaj telovadnice, kolikor je to mogoče, ko zunaj telovadnice, tako da je vaša energija iztegnil dobro uporabiti.

Nasvet 5. Razumeti kalorij Presežek

To je še ena stvar, ki sem zelo utrujen sluha. "Ne glede na to, kaj počnem in kaj jem, ne morem pridobiti težo". Slišal sem to neštetokrat sem tukaj, da vam povem, da ste mrtvi narobe. To je v redu, ker sem dejansko rekel isto, dokler nisem spoznal resnico. Večina ljudi misli, da jedo veliko in si lahko. Toda ne glede na to, kaj jeste, če ne pridobivajo, ne jeste dovolj. Večino časa, ki jo je treba ponovno oceniti svojo prehrano, kot dobro in se osredotočiti na več kalorij gosto hrano. Ampak morate jesti več, če ne pridobivajo.

Tudi, ko spreminja svoje telesne sestave, boste morali stvari "sila" malo. Vaše telo ne želi spremeniti, in to ne skrbi za pridobivanje teže. Morate "coax" je skupaj in ja včasih je morda malce neprijetno.

Nasvet 6. Focus na napredovanje

Kot je navedeno zgoraj, bi morala svoje treninge res manj kot eni uri, če še to. Toda glavni peljal domov načelo je, da poskrbite, da napredujejo pri vadbi. To je tako preprosto, a toliko ljudi je zajebal. Dajo v več volumna in bolj, dokler so njihove treninge na približno 2 uri.

Zdaj nekatere stvari delati za nekaj časa in boste lahko videli nekaj rezultatov. Toda, če želite pridobiti težo, ste bolje s poudarkom na napredovanju v obeh števila ponovitev ali povečanje telesne mase dvignjenim v svojem glavnem programu. Tako kot prenajedanje, tudi to bo težka in zahtevajo, da se potiskanje na mejah.

Nasvet 7. Sprememba Rep Območje vsakih 3-4 tednov

Razen če si zelo koristi in napreduje kot poslovno nikogar, jaz bi predlagal spremembo razpona rep vsakih 4-6 tednov, da se prepreči planote. Spreminjanje obsega rep, bo vaše telo prilagodi na novo vas stresscausing pridobiti težo v obliki mišic