Stats

10 võimalust saada lihaseid

10 võimalust ehitada lihaseid kiiremini
Vaata suuri tulemusi, tehes väikeste tweaks oma koolituse, toitumine ja elustiil.

9 Killer Ways saada lihaste Loomulikult!
Väsinud on tuntud kui "alasti mees"? Siis proovige neid 9 lihaste üha vihjeid võidelda oma kiire ainevahetus ja saavutada mass soovite!
Täna ma tahan jagada teiega mõned kvaliteet nõu, kuidas kaalus juurde. Nüüd ma hoiatan teid, et see on tõesti kõhn poiss, kes soovivad tõesti kaalus, sest nad vaevalt mingit liha luude. Ma tean, mis tunne on, kui sa tunne, nagu sa sööd kogu aeg ja ei ole midagi ette näidata. Ma olen seal. Ma ka aru tunnete, et te tunnete, kui inimesed hakkavad pahaks, sest te võite süüa mida iganes sa tahad ja ei kunagi saada naela. Nad ei mõista, et kõhn poisid, see on needus rohkem kui see on õnnistus aegadel.

Kuid ma ka põlgavad inimesed ütlevad, et nad on "kõike proovinud, kuid midagi töötab. See on suurim vale, et te peate lõpetama ütleb ise. Võib-olla olete proovinud paar asja, kuid usalda mind, sa lihtsalt ei ole proovinud õigeid asju veel. Siin on 9 nõuanded, mis aitavad teil alustada kaalutõus üldse aega. Need on vihjeid Olen isiklikult kasutada ja ma garanteerin nad teevad teile.

Siin on minu top 9 Tips kaalutõus:

Vihje 1. Rong alla tunni

Sa peaksid olema hoides kumb programmi te teete mitte rohkem kui 1 tund kestus. Ole kindel, et te keskendudes hoides intensiivsus kõrge asemel et teha trenni pidurdama. Plus, ei ole teadus, mis ütleb maratoni koolitusi on parem lihaskasvu. Keskendu hoida oma puhkeaega alla minuti ja piirata small talk teiste jõusaal kohal.
Vihje 2. Tee söömine harjumus

Kuule, ma tean alguses selle postituse olin mõistvalt oma probleemile, kuid ma olen ka siin öelda, Suck It Up. Võin teile öelda, et kaalus juurde, pead keskenduma oma sööki harjumus mitte tagantjärele. Sinu keha on eelprogrammeeritud oma geneetilise eelsoodumuse. Ja teie puhul, siis on väga kiire ainevahetus, mis lagundab ja põletab kaloreid kiiresti. Keskendu 5-6 kalorite tihe toidukorda päevas vahedega 2-3 tundi peale nii, et keha on pidevalt varustatud midagi ainevahetus ja ehitada lihaseid.

Arvuta oma kalorite tarbimist ja makrotoitainete Jaotus!

Vihje 3. Stopp Tuginedes Toidulisandid

Ma olen oma kingad, ja ma ei saa loota, mitu korda ma olen langenud saagiks täiendada tööstuse. Sa pead aru saama, et lisand on täpselt nii, nagu nimigi ütleb ... täiendada. See ei kavatse muuta või rikub oma kasu jõusaalis. Ainus toidulisandeid salli on valgu pulber ja võib-olla mõned Gatorade pärast treeningu.

Vihje 4. Take It Easy

Nagu loomulikult kõhn poisid, sa pead lõpetama ringiliikumine nii palju. See on lihtsalt osa, kes sa oled, aga sa võiksid nihelema või liikuda palju päeval. Lugege lõõgastuda natuke rohkem ja püüda piirata tegevus väljaspool jõusaali nii palju kui võimalik, kui väljaspool jõusaali, et teie energia on sirutasid hea kasutada.

Vihje 5. Mõista Kalorite ülejääk

See on veel üks asi, mida ma olen väga väsinud kohtuistungil. "Pole tähtis, mida ma teen või mida ma süüa ei saa ma kaalus. Olen kuulnud seda lugematuid kordi ja ma olen siin, et öelda, et sa oled surnud vale. See on OK, sest ma tegelikult ütles sama asja, kuni ma mõistsin tõde. Enamik inimesi arvavad, et nad söövad palju ja sa lihtsalt võib olla. Aga ükski asi, mida te sööte, kui te ei saada, siis ei söö piisavalt. Enamik korda, siis peaks ümber hindama oma toitumise kui hästi ja keskenduda rohkem kalorsusega toitude. Aga sa pead sööma rohkem, kui te ei saada.

Ka siis, kui muuta oma keha koostise, peate "jõudu" asju natuke. Sinu keha ei taha muutuda ja see ei huvita, et kaalus juurde. Sa pead "meelitama" mööda ja jah kohati võib olla natuke ebamugav.

Vihje 6. Focus progressioonis

Nagu eespool mainitud, treeningu peaks tõesti olema alla tunni, kui sedagi. Kuid peamine koju põhimõte on, veendumaks, et on edeneb treeningut. See on nii lihtsalt veel nii paljud inimesed kruvi see üles. Nad panna rohkem mahtu ja kuni oma treeningu on umbes 2 tundi.

Nüüd mõned asjad töötavad mõnda aega ja võite näha mõningaid tulemusi. Aga kui sa tahad kaalus, sa oled parem keskendudes edeneb kas arvu Reps või kehakaalu suurenemine tõstis jooksul põhiprogramm. Just nagu liigsöömine, ka see olla raske ja teil vaja suruda ennast piire.

Vihje 7. Change Vabariik Range iga 3-4 nädala järel

Kui teete suurt kasu ja edeneb Hirveästi, pakun muutes rep vahemikus iga 4-6 nädala vältida kordi. Muutmine rep vahemikus teeb keha kohaneda uue stresscausing sul kaalus kujul lihasesse.