Stats

10 spôsobov, ako získať svaly

10 spôsobov, ako rýchlejšie budovať svaly
Pozrite sa na veľké výsledky tým, že urobíte malé vylepšenia na tréning, stravu a životný štýl.

9 Killer spôsoby, ako získať svaly prirodzene!
Unavený byť známy ako "chudák"? Potom skúste tieto 9 svalov získať tipy na boj proti vášmu rýchlemu metabolizmu a dosiahnutie hmoty, ktorú chcete!
Dnes sa chcem s vami podeliť o kvalitné rady o tom, ako pribiť váhu. Teraz vás upozorňujem, že je to pre skutočne chudého chlapíka, ktorý sa snaží naozaj získať váhu, pretože sotva má nejaké mäso na kostiach. Viem, aké to je, keď máte pocit, že budete jesť celú dobu a nemáte čoho na to ukazovať. Bol som tam. Tiež chápem pocity, ktoré cítite, keď ľudia začnú ľutovať, pretože môžete jesť čokoľvek, čo chcete, a nikdy získať libru. Neuvedomujú si, že k chudým chlapcom je to prekliatie viac, ako je občas požehnanie.

Avšak ja takisto opovrhujem ľudí, ktorí hovoria, že "skúšali všetko, ale nič nefungovalo". Toto je najväčšia lož, ktorú musíte prestať rozprávať. Možno ste sa pokúsili pár vecí, ale verte mi, jednoducho ste ešte nevyskúšali správne veci. Tu je 9 tipov, ktoré vám pomôžu začať váha vôbec vôbec. Toto sú tipy, ktoré som osobne používal a zaručujem, že vám budú pracovať.

Tu sú moje najlepšie 9 tipov na získanie hmotnosti:

Tip 1. Vlak pod hodinou

Mali by ste dodržať program, ktorý robíte, maximálne 1 hodinu trvania. Uistite sa, že sa zameriavate na udržiavanie intenzity skôr ako na to, aby tréning pretiahol. Navyše neexistuje žiadny výskum, ktorý by hovoril, že tréningové tréningy v maratóne sú lepšie pre rast svalov. Zamerajte sa na udržiavanie času odpočinku pod minutu a obmedzenie malého rozhovoru s ostatnými členmi telocvične.
Tip 2. Urobte zvyk

Počúvaj, viem, že som na začiatku tohto príspevku bol váš problém, ale ja som tu tiež povedať: Suck It Up. Môžem vám povedať, že k tomu, aby ste získali váhu, je potrebné zamerať sa na to, aby sa vaše jedlo stalo skôr zvykom ako nápadom. Vaše telo je predprogramované s vašou genetickou dispozíciou. A vo vašom prípade máte veľmi rýchly metabolizmus, ktorý digestuje a spáli rýchlo kalórie. Zamerajte sa na to, že máte 5-6 kalórií-husté jedlá denne rozmiestnené 2-3 hodiny od seba, takže vaše telo je neustále poskytované niečo, čo metabolizmus a budovanie svalov.

Výpočet vášho príjmu kalórií a rozpadu makronutrientu!

Tip 3. Zastaviť spoliehanie sa na doplnky

Bol som v tvojej obuvi a nemôžem počítať, koľkokrát som sa stal obeťou odvetvia doplnkov. Musíte pochopiť, doplnok je presne tak, ako to naznačuje názov ... DODATOK. Nebudete robiť alebo zlomiť svoje príjmy v telocvični. Jediné doplnky, ktoré odporúčam, sú proteínový prášok a možno aj niektoré Gatorade po tréningoch.

Tip 4. Urobte to jednoduché

Ako prirodzene chudobní chlapci, musíte prestať pohybovať toľko. Je to len časť toho, kto ste, ale počas dňa sa môžete veľa hodiť alebo pohybovať. Naučte sa relaxovať trochu viac a snažte sa obmedziť aktivitu mimo telocvične čo najviac, keď je mimo posilňovne, aby sa vaša energia dostala do dobrého využitia.

Tip 5. Pochopte kalorický prebytok

Toto je ďalšia vec, ktorú som veľmi unavená. "Bez ohľadu na to, čo robím alebo čo jedím, nemôžem získať váhu". Počul som to nespočetné časy a som tu, aby som vám povedal, že ste mŕtvi. To je v poriadku, pretože som vlastne povedal to isté, až som si uvedomil pravdu. Väčšina ľudí si myslí, že veľa jedia a vy môžete byť. Ale bez ohľadu na to, čo jedávate, ak nezískate, nebudete jesť dosť. Najčastejšie by ste mali prehodnotiť svoju stravu a sústrediť sa na viac kalórií. Ale budete musieť jesť viac, ak nezískate.

Tiež pri zmene zloženia tela budete musieť trochu "vynútiť" veci. Vaše telo sa nechce meniť a nezáleží na tom, ako zobrať váhu. Musíte to "zdvihnúť" a niekedy to môže byť trochu nepríjemné.

Tip 6. Zamerajte sa na postup

Ako už bolo spomenuté vyššie, vaše tréningy by mali byť skutočne pod hodinou, ak to aj tak. Hlavným princípom domova je však zabezpečiť, aby ste postupovali pri tréningu. Je to tak jednoducho, ale toľko ľudí to skĺzne. Dávajú väčší objem a viac, kým trénovanie nie je približne 2 hodiny.

Teraz niektoré veci na chvíľu fungujú a môžete vidieť niektoré výsledky. Ale ak chcete získať váhu, je lepšie zamerať sa na postup v počte opakovaní alebo zvýšenie hmotnosti v rámci vášho hlavného programu. Rovnako ako prejedanie, bude to tiež ťažké a vyžadujú, aby ste sa dostali do hraníc.

Tip 7. Zmeňte rozsah Rep každých 3-4 týždne

Pokiaľ nedosiahnete veľké zisky a neustále sa rozvíjate ako nikto, navrhujem zmenu rozsahu opakovania každých 4-6 týždňov, aby ste sa vyhli plošinám. Zmena rozsahu radu umožní, aby sa vaše telo prispôsobilo novému namáhaniu stresu, aby ste získali váhu vo forme svalov.