Stats

10 måter å få muskler på

10 måter å bygge muskler raskere
Se store resultater ved å lage små tweaks til trening, diett og livsstil.

9 Killer måter å få muskel naturlig!
Trøtt av å være kjent som den "tynne fyren"? Prøv deretter disse 9 muskelopplæringstipsene for å bekjempe rask metabolisme og oppnå massen du vil ha!
I dag vil jeg dele med deg noen gode råd om hvordan du skal få vekt. Nå advarer jeg deg om at dette er for den virkelig tynne fyren som ønsker å få vekt fordi de knapt har noe kjøtt på beinene sine. Jeg vet hvordan det er når du føler at du spiser hele tiden og ikke har noe å vise for det. Jeg har vært der. Jeg forstår også følelsene du føler når folk begynner å fornærme deg fordi du kan spise alt du vil og aldri få et pund. De skjønner ikke at det er tynn gutter, dette er en forbannelse mer enn det er en velsignelse til tider.

Men jeg forakter folk som sier at de har "prøvd alt, men ingenting fungerer". Dette er den største løgnen som du trenger å slutte å fortelle deg selv. Du har kanskje prøvd et par ting, men stol på meg, du har nettopp ikke prøvd de riktige tingene ennå. Her er 9 tips som vil hjelpe deg å begynne å gå opp i løpet av kort tid. Dette er tips jeg personlig har brukt, og jeg garanterer at de vil fungere for deg.

Her er mine topp 9 tips for å få vekt:

Tips 1. Tog under en time

Du bør beholde hvilket program du gjør til ikke mer enn 1 times varighet. Vær sikker på at du fokuserer på å holde intensiteten høy i stedet for å trene trening. I tillegg er det ingen forskning som sier at maraton treningsøkter er bedre for muskelvekst. Fokuser på å holde hvileperiodene dine i løpet av et minutt og begrense det lille samtalet med andre treningsmedlemmer.
Tips 2. Gjør spisevaner

Hør, jeg vet i begynnelsen av dette innlegget, jeg var sympatisk for problemet ditt, men jeg er også her for å si, Suck It Up. Jeg kan fortelle deg at å få vekt, må du fokusere på å gjøre måltidene dine til en vane fremfor en ettertanke. Kroppen din er forhåndsprogrammert med din genetiske disposisjon. Og i ditt tilfelle har du en veldig rask metabolisme som fordøyer og brenner kalorier raskt. Fokuser på å ha 5-6 kalori-tette måltider om dagen på 2-3 timer fra hverandre, slik at kroppen din hele tiden blir forsynt med noe å metabolisere og bygge muskler.

Beregning av kaloriinntaket og makronæringsstoffet!

Tips 3. Stopp stole på kosttilskudd

Jeg har vært i skoene dine, og jeg kan ikke telle hvor mange ganger jeg har blitt byttet til supplementindustrien. Du må forstå, et tillegg er akkurat som navnet tilsier ... Et tillegg. Det kommer ikke til å gjøre eller ødelegge gevinster i treningsstudioet. Det eneste kosttilskudd jeg anbefaler er proteinpulver og kanskje noen Gatorade etter treningsøktene.

Tips 4. Ta det enkelt

Som naturlig tynn gutta må du slutte å flytte så mye. Det er bare en del av hvem du er, men du kan fidget eller flytte mye om dagen. Lær å slappe av litt mer og prøve å begrense aktiviteten utenfor treningsstudioet så mye som mulig når du er ute av treningsstudioet slik at energien din blir lagt ut til god bruk.

Tips 5. Forstå kalorisk overskudd

Dette er en annen ting jeg er veldig lei av å høre. "Uansett hva jeg gjør eller hva jeg spiser, kan jeg ikke gå opp i vekt". Jeg har hørt dette utallige ganger, og jeg er her for å fortelle deg at du er død feil. Det er ok, fordi jeg faktisk sa det samme til jeg skjønte sannheten. De fleste tror de spiser mye, og du kan bare være. Men uansett hva du spiser, hvis du ikke får det, spiser du ikke nok. De fleste ganger bør du også vurdere kostholdet ditt og fokusere på mer kalori tette matvarer. Men du må spise mer hvis du ikke vinder.

Også når du endrer kroppssammensetningen din, må du tvinge ting litt. Kroppen din vil ikke forandre seg og det bryr seg ikke om å gå ned i vekt. Du må "coax" den sammen og ja til tider kan det være litt ubehagelig.

Tips 6. Fokus på fremdrift

Som nevnt ovenfor, bør treningsøktene dine virkelig være under en time, selv om det. Men det viktigste hjemmet prinsippet er å sørge for at du utvikler seg på en treningsøkt. Det er så enkelt, men så mange mennesker skru opp det. De legger inn mer volum og mer til treningsøkten er på ca 2 timer.

Nå er det noen ting å jobbe for en stund, og du kan se noen resultater. Men hvis du ønsker å gå ned i vekt, har du det bedre å fokusere på å utvikle seg i enten antall representanter eller en økning i vektløftet i hovedprogrammet ditt. På samme måte som overeating, vil dette også være tøft og kreve at du skyver deg selv til grensene.

Tips 7. Endre Rep Range hver 3-4 uker

Med mindre du får gode gevinster og utvikler seg som ingen virksomhet, foreslår jeg at du bytter rep-serien hver 4-6 uker for å unngå platåer. Endring av rep-serien vil gjøre kroppen din tilpasning til den nye stresskvaliteten du får i vekt i form av muskel.