Stats

10 načina dobivanja mišića

10 načina za izgradnju mišića brže
Pogledajte velike rezultate izradom malih ugađanja vašeg treninga, prehrane i načina života.

9 Killer načina za dobivanje mišića naravno!
Umoran od toga da je poznat kao 'mršav čovjek'? Zatim pokušajte ove 9 savjeta za dobivanje mišića kako biste se borili protiv brzog metabolizma i postizali masu koju želite!
Danas želim podijeliti s vama neke savjete o kvaliteti kako povećati težinu. Sada vas opominjem da je to za stvarno mršavog tipa koji želi stvarno povećati tjelesnu težinu jer jedva ima mesa na svojim kostima. Znam kako je to kad se osjećate kao da jedete cijelo vrijeme i nemate što pokazati. Bio sam tamo. Također razumijem osjećaje koji osjećate kada vas ljudi počnu zamjeriti jer možete jesti sve što želite i nikad nećete dobiti funtu. Oni to ne shvaćaju mršavim dečkima, ovo je prokletstvo više nego ponekad blagoslov.

Međutim, također prezirem ljudi govoreći da su 'pokušali sve, ali ništa ne funkcionira'. Ovo je najveća laž koju trebaš prestati reći. Možda ste pokušali nekoliko stvari, ali vjerujte mi, još nisi još isprobavao prave stvari. Evo 9 savjeta koji će vam pomoći da počnete dobiti težinu ni u kojem trenutku na sve. To su savjeti koje sam osobno koristio i jamčim da će raditi za vas.

Evo mojih 9 najboljih savjeta za povećanje težine:

Savjet 1. Vlak pod jednom satu

Trebali biste zadržati bilo koji program koji radite na ne više od 1 sata trajanja. Budite sigurni da ste usredotočeni na održavanje intenziteta visoka, a ne za vježbanje. Osim toga, nema istraživanja koja govore da su maratonski trening bolji za rast mišića. Usredotočite se na održavanje odmora u minuti i ograničite mali razgovor s drugim članovima teretane.
Savjet 2. Napravite prehranu naviku

Slušaj, znam da sam na početku ovog postova bio suosjećajan s vašim problemom, ali ja sam također ovdje da kažem, Suck It Up. Mogu vam reći da, kako biste stekli težinu, trebate se usredotočiti na stvaranje obroka naviku, a ne kao naknadnu zamisao. Vaše tijelo je unaprijed programirano s vašim genetskim rasporedom. I u vašem slučaju, imate vrlo brz metabolizam koji brzo probavlja i gori kalorije. Usredotočite se na 5-6 kaloričnih gusta jela dnevno, razmaknuta 2-3 sata, tako da vaše tijelo neprestano dobiva nešto za metabolizaciju i izgradnju mišića.

Izračunavanje unosa kalorija i makronutrientne kvarove!

Savjet 3. Prestanite se oslanjati na dodatke

Ja sam bio u vašim cipelama, i ne znam koliko puta sam padao plijen industriji dopunjavanja. Morate razumjeti, dodatak je upravo onako kako to ime implicira ... DODATAK. Neće to učiniti ili razbiti vaše zarade u teretani. Jedini dopuna koje preporučujem su proteinski prah i možda neki Gatorade nakon vježbanja.

Savjet 4. Take It Easy

Kao prirodno mršavi dečki, morate se prestati kretati toliko. To je samo dio onoga tko jeste, ali se možeš nervati ili se kretati puno na dan. Saznajte kako se opustite malo više i pokušajte ograničiti aktivnosti izvan teretane što je više moguće kada ste izvan teretane kako bi se vaša energija dobro iskoristila.

Savjet 5. Razumjeti višak kalorija

Ovo je još jedna stvar koju sam jako umorna od slušanja. Bez obzira što radim ili što jedem, ne mogu se povećati. Čuo sam to bezbroj puta, a ja sam ovdje da vam kažem da ste mrtvi u krivu. To je u redu, jer sam zapravo rekao istu stvar sve dok nisam shvatio istinu. Većina ljudi misli da jede puno, a vi samo možete biti. Ali bez obzira što jedete, ako ne dobivate, ne jedete dovoljno. Većina vremena trebali biste ponovno procijeniti svoju prehranu i usredotočiti se na više kalorijske guste hrane. Ali morate jesti više ako ne dobivate.

Također, prilikom mijenjanja sastava tijela, morat ćete malo 'prisiliti' stvari. Vaše tijelo ne želi mijenjati i ne zanima se povećati težinu. Morate ga "nagovoriti" i da ponekad može biti malo neugodno.

Savjet 6. Usredotočite se na napredovanje

Kao što je gore spomenuto, vaše vježbanje bi zaista trebale biti manje od sat vremena, ako i to. Ali glavni princip za uzimanje doma je osigurati napredovanje u treningu. To je tako jednostavno još toliko ljudi da ga zeznu. Oni stavljaju više volumena i više sve dok im vježba ne bude oko 2 sata.

Sada neka djela neko vrijeme funkcioniraju i možda ćete vidjeti neke rezultate. Ali ako želite težiti, bolje ste se usredotočiti na napredovanje bilo u broju reps ili povećanju težine podignute unutar glavnog programa. Baš kao prejedanje, ovo će također biti teško i zahtijevati da se gurnite na granice.

Savjet 7. Promijenite rep rang svaka 3-4 tjedna

Osim ako ne postignete veliku dobit i napredujete kao i nitko, predlažem da promijenite ponavljanje svakih 4-6 tjedana kako biste izbjegli plato. Promjena raspona ponavljanja će vaše tijelo prilagoditi novim stresnim naporima da stečete težinu u obliku mišića.