Stats

10 sätt att få muskler

10 sätt att bygga muskler snabbare
Se stora resultat genom att göra små tweaks till din träning, kost och livsstil.

9 Killer sätt att få muskel naturligtvis!
Trött att vara känd som den "skinniga killen"? Försök sedan med dessa 9 muskler att få tips för att bekämpa din snabba ämnesomsättning och uppnå den massa du vill ha!
Idag vill jag dela med dig några kvalitetsråd om hur du kan gå upp i vikt. Nu varnar jag dig för att det här är den riktigt tunna killen som vill verkligen vinna upp för att de knappt har något kött på sina ben. Jag vet hur det är när du känner att du äter hela tiden och inte har något att visa för det. Jag har varit där. Jag förstår också de känslor som du känner när människor börjar åneda dig för att du kan äta vad du vill och aldrig någonsin få ett pund. De inser inte att det är mager killar, det är en förbannelse mer än det är en välsignelse ibland.

Jag förnekar också folk som säger att de har "försökt allt men ingenting fungerar". Det här är den största lögn som du behöver sluta berätta för dig själv. Du kan ha försökt ett par saker men lita på mig, du har bara inte försökt rätt saker än. Här är 9 tips som hjälper dig att börja bli vikt på nolltid alls. Det här är tips som jag har personligen använt och jag garanterar att de kommer att fungera för dig.

Här är mina 9 bästa tips för att få vikt:

Tips 1. Tåg under en timme

Du borde hålla vilket program du gör till högst 1 timmes varaktighet. Var noga med att du fokuserar på att hålla intensiteten hög i stället för att träna träningen. Dessutom finns det ingen forskning som säger att marathons träningssessioner är bättre för muskeltillväxt. Fokusera på att hålla viloperioderna i en minut och begränsa det lilla samtalet med andra gym medlemmar.
Tips 2. Gör äta en vana

Lyssna, jag vet att i början av detta inlägg var jag sympatisk för ditt problem, men jag är också här för att säga, sug upp det. Jag kan säga att för att gå ner i vikt måste du fokusera på att göra dina måltider till en vana snarare än en eftertanke. Din kropp är förprogrammerad med din genetiska disposition. Och i ditt fall har du en mycket snabb metabolism som smälter och bränner kalorier snabbt. Fokusera på att ha 5-6 kalori-täta måltider per dag på 2-3 timmar, så att din kropp ständigt får något att metabolisera och bygga muskler.

Beräkna din kaloriintag och makronäringsuppdelning!

Tips 3. Sluta förlita sig på kosttillskott

Jag har varit i dina skor, och jag kan inte räkna hur många gånger jag har fallit byte till tilläggsindustrin. Du måste förstå, ett tillägg är exakt som namnet antyder ... EN TILLÄGG. Det kommer inte att göra eller bryta dina vinster i gymmet. De enda tillskott som jag rekommenderar är proteinpulver och kanske lite Gatorade efter träning.

Tips 4. Ta det lugnt

Som naturligt tunna killar måste du sluta flytta så mycket. Det är bara en del av vem du är, men du kan fidget eller flytta dig mycket om dagen. Lär dig att slappna av lite mer och försöka begränsa aktiviteten utanför gymmet så mycket som möjligt när du är utanför gymmet så att din energi kommer fram till god användning.

Tips 5. Förstå kaloriskt överskott

Det här är en annan sak som jag är väldigt trött på att höra. "Oavsett vad jag gör eller vad jag äter, jag kan inte gå ner i vikt". Jag har hört detta otaliga gånger och jag är här för att berätta att du är död fel. Det är okej, för jag sa faktiskt samma sak tills jag insåg sanningen. De flesta tror att de äter mycket och du kan bara vara. Men oavsett vad du äter, om du inte vinner, äter du inte nog. De flesta gånger bör du omvärdera din kost också och fokusera på mer kalori täta livsmedel. Men du måste äta mer om du inte vinner.

När du ändrar din kroppssammansättning måste du också tvinga saker lite. Din kropp vill inte förändras och det bryr sig inte om att gå ner i vikt. Du måste "coax" den tillsammans och ja ibland kan det vara lite obekväma.

Tips 6. Fokusera på Progression

Som nämnts ovan bör dina träningspassar verkligen vara under en timme om det ens. Men den huvudsakliga principen om att ta hem är att se till att du går vidare på ett träningspass. Det är så enkelt men ändå så många människor skruva upp det. De lägger in mer volym och mer tills deras träningspass är ca 2 timmar.

Nu några saker att fungera ett tag och du kan se några resultat. Men om du vill gå ner i vikt är det bättre att du fokuserar på att utvecklas i antingen antal reps eller en ökning i vikt som lyfts in i ditt huvudprogram. Precis som att äta, kommer detta också att vara tufft och kräva att du pressar dig själv till gränserna.

Tips 7. Ändra Rep Range varje 3-4 veckor

Om du inte gör stora vinster och fortskrider som ingen verksamhet, skulle jag föreslå att du ändrar repområdet varje 4-6 veckor för att undvika platåer. Om du ändrar repområdet kommer din kropp att anpassa sig till den nya stresskänslan du får i vikt i form av muskel.